Cífer

12.04.2009 00:00

Tak toto síce výlet nebol,ale aj to si žiada zopár riadkov :D Ukecala som ešte kamošku Veroniku, a tak sme išli v zostave Robko,Veva,ja+ Fredy.Sárenku mi nechali doma :( Prišli sme niečo po 16,veď samozrejme.My a na čas?Nehrozí. Začali sme pekne tréningom,kde Fredy ukázal všetky svoje plusy :) Panička síce naňho nemá,ale snaží sa. Fredík zase krásne predviedol zónovky,aj hojda už išla lepšie,len kruh nám robil problém.Trošku sme sa potrápili a už to aj išlo.Lenže ak sme ho postavili,Fredy nie a nie :( Ale tak nemôžem chcieť od neho,aby sa všetko naučil za 1 tréning,aj keď väčšinou to tak býva. Po krásnom tréningu sme pobalili prekážky a začali pripravovať ohník a všetko čo k opekačke patrí :) Ja a Veva sme ešte išli na pumpu,tak som Freda nechala na cvičáku. Cestou späť sme si robili srandu,že len tak zrazu vybehne Fred nám naproti.A on satan aj vybehol. Krpec zdrhol z cvičáku za paničkou.trdlo moje. Potom sa už deti bláznili a čoskoro mi Veva doslova rozbila hubu :D Takže zábava na chvíľku skončila. Ale tak o zaujímavý program sa treba postarať no nie? Nabudúce už budem sedieť len pri ohníku,no radšej v bezpečnej vzdialenosti heh.Ale aj tak to bol krásny večer v príjemnej cíferskej spoločnosti.Dúfam,že takýchto večerov si spravíme viacej :)Boli sme až do záverečnej.Inak opekačku som stihla len tak tak,pretože už od pondelka rána nastúpili horúčky a kto si všimol,vie,že už v Cíferi mi nebolo dobre :DAle zvládla som to ešte a to ma veľmi teší hehe

všetky foto tu: chlapci.rajce.idnes.cz/Cifer-trening_opekacka_12.4.09/