Dunajský pohár Bratislava

15.05.2010 00:15

15.-16.5.2010

Konečne sme sa s Fredíkom dočkali pretekov. :) Ráno bolo zase ťažké,pretože to skoré vstávanie ehm hm no... Svorka bola v zostave :Amanda,Anetka,Fred.Preteky sa konali v Inchebe popri výstave,takže sme sa tam ani chvíľu nenudili.Ráno sme prišli len tak tak,čiže vstup do areálu bol taký mierne vtipný,keď som sa ponáhlala zaniesť VZ a k tomu ja ako pretekár som mala vstipné odpustené ..len keby som prišla skôr,keď organizátori rozdávali vstupenky :DNo ale poďme už k behom :)prvá sa behala v sobotu skúška,ktorú sme poctivo diskli hehe.Predpredposledná prekážka a bolo to v...Nás to však nijak nenahnevalo,pretože ja som bola rada,že Fredy konečne behá a nezaoberá sa nejak extra špeciálne útokmi na rozhodcu.Veď ten sa mu aj celkom páčil :D.Druhý sa behal open agility,ktorý sme zabehli s 1 odmietačkou na 2.miesto a nakoniec prišiel open jumping a ten s 1 chybou na 4.miesto. V nedeľu sa nám tiež celkom darilo,aj keď skúška pre nás znamenala zase DIS.Bála som sa začiatku parkúru,ale Fredy ho zvládol excelentne...bežal bežal až kým sme sa nepochopili a namiesto tunelu išiel hop.Bola som sklamaná zo seba,pretože to takmer vyšlo,ale nemôžme predsa všade vyhrať :D Open agility sme potom zabehli s jednou chybou na 3.miesto a open jumping  bez chýba,len nejaké TB za čas na 4.miesto :) S behmi som bola veľmi spokojná,pretože sa to zlepšilo a parkúry sa mi veľmi páčili.Niektoré boli pre nás ťažšie,ale zvládli sme ich pekne. Vyhodnotenie bolo v nedeľu.Vyhodnotili sa samostatne skúšky a súčty otvorených behov.Verte či nie my sme skončili v Large na 2.mieste :)Získali sme krásny pohár a spokojne se sa vybrali domov. Ja som obetovala aj posledný predmaturitný víkend psom a oplatilo sa. Víkendík to bol pekný,stretnutie s mnohými kamarátmi ako vždy,nakupovanie blbostí pre psy a podobne :)

viac fotiek nemáme,ale čoskoro pribudne video :)