Fredyho aktivity

10.01.2009 21:55

Agility sme sa začali venovaťasi v 5 mesiacoch v Canis clube Cífer. Všetko išlo pekne a prišiel aj čas na pretekársku kariéru. Zo začiatku to nevyzeralo moc nádejne,lebo Fredo si zmyslel,že mu na parkúre vadia rozhodcovia a tak prvý rok behania bol o bafkaní na rozhodcov :) Teraz už beháme v kategórii LA2 a stále zabávame divákov,no niekedy sa nám pritrafí aj nejaký ten úspech :) viac v Agility Fredy.

 

Od tohto roku (2011) sme zmenili zázemie a trénujeme v MKK-Trnava- Kopánka...zo šmolinky sa stala tetka trnafská... Cífer nám chýba,ale...nedalo sa...

   viac foto tu: maica.rajce.idnes.cz/Canis_club_Cifer/

svoj 1. tréning som absolvoval 15.5.08
spoznal som zopár psích kámošov,skúsil si privolanie,kladinu,slalom
Slalom som videl prvý krát v živote,ale dalo sa a s kladinou som nemal žiadny problém.

2.tréning bol presne 4.6.08
zase som si tam  našiel nových kámošov,vybláznil sa s jednou fenečkou,vyskúšal skočky,slalom a hojdačku.
Na hojdačku sa prvýkrát rozbehol sám a zoskočil :D
Slalom sa učíme aj doma a ide nám to celkom pekne a taktiež doma aj skáčeme.