Haw show Horná Streda

04.06.2010 00:04

Piatok večer a my už začíname psí víkend :) Tentokrát sme zavítali do Hornej Stredy,kde sme boli robiť s Fredíkom ukážky a teda aj si zasúťažiť :) Všetko sa to malo začať o 17:00,no kým sme sa všetci zahlásili a tak...a konečne to už prišlo,akcia sa začala.Všetci psíci sa postupne predstavovali,no a ja som sa na pódiu zdržala samozrejme najdlhšie.Veď klasika najviac psov ,celý môj BAF team,čiže Buddy,Ama,Fredy :) Buddynko sa ukázal,aký je krásny,Fredík sa tiež len ukázal aký je krásny,na cviky poslušnosti sa nejak nesústredil,tak sme predviedli len hop do rúk a vyšla ešte hviezda Ama.Aspoň tá ukázala,čo sa deň pred naučila :) Čiže len drobnosti ako otočky,prevalovanie,výskok na brucho a výskok do rúk hehe.Ale všetkým sa drobec páčil. Potom nasledovali naše agility ukážky,kde sme si zabehali len s Fredíkom.Krásne čisté rýchle parkúriky.Keby to tak bolo aj na pretekoch.... :) Nakoniec prebehla ešte agility súťaž,kde sme bežkali ešte s Fredom ,ale aj s Amušou.Potešilo ma,že sa vedela krásne sústrediť.Takže dúfam,že jej zvykanie na preteky nebude nekonečné,ako u Freda.Nakoniec sme ešte spravili deťom zábavu a odbehla som si prekážky s Fredom,najskôr pes a za ním pán :) A už aj nasledovala tombola,kde sme s Robčom nakúpili cez 30 lístkov a čakali,že nič nevyhráme ako vždy :D No ale zmena .Robko so svojou sliepkou číslo 1 vyhral a tiež ja s mojími ovečkami 3 ceny hehe.Potom už nasledovalo vyhlásenie,odovzdanie cien ,spoločná foto a dovidenia :) Fredko si odniesol  1.miesto z agility pokročilí a to bolo od nás aj všetko.Zatlieskali sme ostatným,zbalili veci a šup domov spinkať.Spoločnosť nám robila ešte Biba a Anetka.

foto,kde sme my (od Lenky Pastorkovej) chlapci.rajce.idnes.cz/Haw_show_Horna_Streda_4.6.2010/

a všetky fotky Lenky: pudlisok.rajce.idnes.cz/Haw_Show_2010/#album