Hfan cup Cífer (doskokan)-Fredy

26.04.2009 00:00

Sobota

Tak toto boli preteky organizované našim klubom,takže sme nemohli chýbať. V sobotu sme prišli okolo tej 7:30 ,tak sme ešte chvílku počkali,kým budú psíci behať. Ja som potom merala časy,tak Freďák bol väčšinu času s Robkom. S tým,že budem behať som ani nerátala.Až som tak merala čas,išli už posledné tímy na skúške A1 a ja som zahlásila: "Môžme to skúsiť odbehnúť?" A tak sme bez obhliadky bez prípravy psa vybehli na parkúr :D Ako máme ísť som v celku vedela,veď som merala časy všetkým,tak som si to už musela zapamätať :D No ,ale ako sa nám darilo? Fredy začal pekne,no potom odbehol z parkúru.Toto som ešte brala.Veď nám tam pred štartom ponúkali párky :) No nič,skúsili sme si a boli sme zvedaví na druhý deň.Tento deň sme sa nezdržali až do záverečnej,lebo nás čakala opekačka,ktorá je spomenutá vo výletoch.

 Nedeľa

V Neďelu sme prišli až neskôr,lebo sme to všetko nestíhali.Dnes som už nerobila časomerača,tak som sa venovala len Robkovi,Sárke a Freďákovi a zvyšku parťákov :) V tento deň s nami išla aj mama,ktorá videla len náš prvý beh,lebo ju vyhnala zimaaa :D Dnes nás čakali dva štarty. Skúsili sme Jumping a skúšku A1. No zase sme iba odštartovali.Skúšku sme začali pekne čisto,no zase kladinka a odbeh :( Druhý beh už bol horší. Toto sme od Freďáka nikto nečakali. Ja by som pochopila,ak by mi začal revať po rozhodcoch,ale toto?Keď tak pekne behá na tréningoch.Ale tak pevne veríme,že si zvykne a predvedie sa aj na pretekoch. Naše prvé preteky teda neberte vážne,my sa len učíme :) Tých cvičných bude bohužiaľ asi dosť :D V nedeľu sme sa zdržali v Cíferi až do konca,pekne sme si počkali aj na vyhodnocovanie a víťazov sme pofotili :) Všetkým gratulujeme

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/Hafan_cup_25.-26.4.09/