Horné Orešany- priehrada

17.01.2009 00:00

Ako by to bolo víkend stráviť doma? Panička nám teda vymyslela aspoň niečo. Že sa ideme kúúúúpať...Ja som sa už potešil a predstavte si,tá priehrada bola zamrznutá:( to bolo sklamanie. Ešte panička po mne hučala,aby som nešiel dole, že sa tam prepadnem náhodou. Ale tak pohoda,nikto sa nám neutopil. Ešte sme s Freďákom aj futbalistov trošku ponaháňali heh. Išli sme sa aj prejsť smerom na Majdán a keď už bol pokročilý čas, panička zavelila "naspäť!" Myslíte si,že som išiel?no lahko.Ja som si ešte odbehol do lesa.Aj keď vždy ako som si to namieril do lesa,panička zvrieskla"niee"tak som to zvrtol.No ale nedávala pozor a už len videla ako bežíííím. Tak ma museli počkať.Zase si popískala trošku a potom pri hrádzi sme sa stretli.Dnes som ale nebol dlho,aby sa na mňa nehnevala. Potom sme spokojne v plnom počte aj s Majkou vyrazili domov. Domov sme už prišli samozrejme po tme a pekne unavení,ale stálo to za to :)

viac foto nájdete tu:

https://chlapci.rajce.idnes.cz/priehrada_HO_17.1.2009/#