Horné Orešany

23.02.2008 00:00

23.2.2008 priehrada Horné Orešany

prvý krát na priehrade v roku 2008.Boli sme na Hornoorešanskej aj s našou kamoškou Mirkou.Šlapali sme peši od nás z Dolných.Tam v lese ma už pustili z vodítka.No a čo pekné sa nestalo?Išli cyklisti ,tak teda hurá po nich :D tak vyšlapali rýchlo hore kopcom,že ani nevedeli ako.No musí sa uznať.Som dobrí.Moje baby sa tak nasmiali na nich.Potom som si pekne zaplááááával ,keď už sme tam dorazili.Ako sme už išli domov,videli sme zase mojich cyklistov oblúbených .Boli to tí istí,tak paničkine slová „Buddy trhaj,Buddy za nimi“ ma podporili a rozbehol som sa zase po nich.No sranda bola.To sa musí uznať.Veď kde som ja,tam je len zábava.Potom som sa troška zatúlal,tak baby ma hľadali a našli ma ako sa kúpem.Tak som sa rozbehol za nimi a išli sme pekne domov.Mirka nás v Horných opustila a šlapali sme ďalej sami.