Letný pohár hier Šintava

11.07.2010 00:11

Na tento deň som bola neobyčajne zvedavá.A hádajte prečo!?Bol to Amandin prvý neoficiálny štart v agility :) Spoločnosť nám ešte robila Vendulka s Bobíkom. Ráno sme radšej prišli v predstihu,lebo,čo ak zase začnú presne? :D (nakoniec sa začalo až 8:40 hehe). Ráno sa nám ešte behalo dobre,posedenie v tieni a žiadne strašné horko.Prvá hra spočívala v tom nazbierať,čo najviac bodov na prekážkach za určitý čas. Decká mi behali pekne.Fredymu som to pokazila trošku so slalomom hehe,ale inak ma potešil.A Amča nad očakávania krásne behanie. Druhá hra mala určité poradie prekážok a my sme ich za určitý čas mali prejsť ,čo najviac a bezchybne. Fredy išiel fajn,ale nakoniec skončil s odmietačkou a Amuša super,kým neutekala za rozhodcom s vrtiacim chvostíkom hehe.Potom sa nám začuchala pri tunely,tak som ju zobrala a už sme len dobehli parkúr :) Tretia hra bola tuneliáda,kde sa decká mali trafiť do stredného tunela hehe.Fredo sa trafil raz a Amčátko ani raz,ako som predpokladala hehe.Ale bola to sranda. Na stupni víťazov sme sa ocitli. A to Fredy v pretekároch Large na 4.mieste a Ama v kategórii začiatočník "mikro" na 3.mieste,takže panička spokojná.Hlavne,že Ama všetko nerieši ako Fred na svojich prvých pretekoch.Už teraz sa teším na víkend a naše spoločné behanie heh. Venda s Bobom skončili na 5.mieste v small pretekár,tak aj im gratulujeme.Išlo im to naozaj pekne :)

fotky:chlapci.rajce.idnes.cz/agility_Sintava_10-11.7.2010/