Malokarpatský dogtrekking

17.04.2010 00:17

Tak konečne niečo iné ako orieškiáda :) A to hňeď náš prvý trekk. Minulý rok som chcela ísť na Oravský,to nevyšlo,no a keď sa naskytla možnosť tu blízko v Bratislave,nebolo nad čím rozmýšlať. Najskôr som myslela,že bude ťažké zohnať parťáka a naraz ich bolo až moc :D Ukecala som kamošky Kristínku a Danku,tiež išla naša kamoška Nika a ešte na trekku ma oslovila jedna baba,či nejdem do páru s ňou.No ale predstavte si aj náš Robko sa dal na toto nahovoriť a tak sme šlapali pekne spolu. Ja som mala v "záprahu" Fredíka a Aidušku a Robko Debušku. Tí moji tatari sa snažili asi tak,že Aiuša ťahala celých 40km a Fredo pekne pri nohe :D Akcia to bola pekná,plná zážitkov a všetkého možného. Prvých 20 km sme odšlapali úplne super,prišli sme po hrad,kde bol ťažký zostup dole,teda skôr hnusná cesta kamenistá,ale zvládli sme. Za Mariánkou nasledoval kopec,kde som myslela,že už končím,no na 5 min. sme si sadli a hneď bolo lepšie. Kopeček sme vyšlapali jedna radosť a išli sme ďalej a ďalej.  Keď sme našli posledný bod,boli sme už viac menej spokojní.Čakal nás len hnusný zostup,kde sme cítili všetky otlaky na nohách a ja aj moje kolienko neposlušné.Potom sme sa samozrejme ešte sekli a chvílku sme išli po asfaltke opačným smerom,ako sme mali ísť :D Našťastie sme sa o chvíľku zvrtli a a aaaaaaa už bol cieľ :) To keby ste videli. Po 40km sme dokázali ešte šprintovať ,šaškovať a predbiehať sa navzájom. Neviem či to bolo od radosti,že už to máme za sebou alebo už od bolesti,ale pozerali na nás ako na blbých  :D Každopádne sme ako tak v zdraví dorazili do cieľa.Čakala nás už kofolka a gulášik.Chvíľka oddychu a utekajme domov spať,lebo na druhý deň nás čakajú skúšky hehe. Na vyhodnotení sme teda neboli,ale ceny útechy a Robkovu cenu nám prebrala kamoška Nika,za čo jej ďakujeme. Ako nám dopadli skúšky a ako sa tam náš Robko invalidne pohyboval sa dočítate v sekcii Skúšky :)

Lenka+ Aida,Fredy- 40 km-8h 13 min, 5.miesto z 33 žien

Robko+ Debie-  40 km- 8h 14 min, 4.miesto z 15 mužov

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/Malokarpatsky_Dogtrekking_17.4.2010/