Mikulov

25.03.2011 00:25

"Ach mne sa tam tak nechce ísť,veď sme vôbec netrénovali, Ama nemá absolútne zóny, Fredo tiež nič moc..." asi tak :D No nakoniec sme predsa išli.Chvílku sme boli na ceste,keď ma napadlo,že moje české peniaze sú v Hlohovci... hmmm,no veď niekde zameníme...tak čas plynul ...a nám sa v Holíči podarilo nájsť zmenáreň,tak sme už spokojne upaľovali do Mikulova..Prišli sme tak akurát,snáď nie poslední :) Prvé behali jedničky,no tentokrát sme sa mali čas aj pripraviť,keďže smallíkov bolo 16 a my sme štartovali 14. Amčátko úplne prekvapilo. Bežala krásne čisto,dokonca aj super zóny sme mali :) čiže prvé čisté Véčko je naše a tiež 1.miesto v SA1. Druhá skúška nám tiež išla od ruky,kým sme nedali zlý nábeh do slalomu :( To nás stálo chybu a drobné za čas a teda známka VD. V súčtoch SA1 sme mali 3.miesto.No a LA2 a Fredo?? Prvá skúška išla výborne čisto,kým som fešáka nevytlačila a nepreskočil tunel :D Hanbím sa moja chyba...Druhá skúška bola taká bafbaf rozlietaná...zlé stiahnutie,skočenie inej skočky a DIS...moja chyba...takže z toho vyplýva,že Fredík už krásne behá,len ešte ja sa to musím naučiť :)