Neoficiálne preteky- Hafíkovanie

04.12.2010 00:04

Po dlhšej agilitnej pauze sme sa vybrali na neoficiálky na Vysokú pri Morave.Ama štartovala ako pokročilý SA, Aiduša ako pokročilý MA a Freďák ako pokročilý LA.Takže každá velkostná kategória :) Ama to svojím rastom vyriešila hehe. Kým sme sa dostali k prvému behu pokročilých,mala som už zmrznuté prsty na nohách. No ale po behoch mi už bolo teplúúúško.Aspoň chvílku :D Prvú tuneliádu všetci traja poctivo diskli :) Aiuške vadilo,že pri každom vstupe do tunela stál nejaký človek,takže vbiehanie do tunelov bol pre ňu horor.Druhý sa behal jumping.Amušku som diskla ja nesprávnym navedením,čo ma veľmi mrzí :( Keď to nepokazí pes,tak ja :D Naše heslo. Aiduša behala krásne,len tunel ju zaujal z opačnej strany ako mal :) Ale som na ňu hrdá,lebo bežala úplne ,ale úplne super :) Fredík sa nedal zahanbiť a zabehol rýchly čistý parkúr,ktorým si vysúžil 1.miesto. Bundášik je samé prekvapenie :) Open  agility sa všetci zase diskli. Amušu zaujala kladina, Aida behala ako splašená koza a Fredy? Ten zase obluboval tunely a s radosťou vbehol z inej strany :) Takže krásne odbehaný bol z našej strany len jump,ktorý si môžte pozrieť aj na videu :)

video: www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=1551656832228

autor fotky Martin Fekete