Niečo o Fredovi

01.03.2009 22:36

Fredy

 

 

plemeno : kríženec stredného bradáča

meno : Fredy Bundášik
pohlavie : pes
narodený : 2.10.2007
príchod k nám : 10.apríl 2008
výška: 46cm
váha: 13kg

 

 

 kastrovaný: 24.2.2009

 

skúšky: LA1,LA2

Fredy(5 mesiacov)
7 mesiacov  

1 rok :)

Ako sa k nám Fredík dostal

tak trvalo to asi rok,čo som doma presviedčala na psíka..potom som si zamilovala Bejušku z Trnavského útulku...vtedy mama začala zázračne súhlasiť.Dalo sa s ňou konečne porozprávať o psoch.Išli sme Bejku pozrieť,ale v útulku mali na ňu prehnané nároky,tak Bejuš tam zostala :((. Mama si zamilovala zase bradáčikov,tak sme spolu hladali psíka.Pozerali sme teda aj inzeráty,keď zrazu vidíme darujem šteniatka.... Tak sme im hneď písali a Fredíka si rezervovali :) Zatial sme to nelutovali a dúfam,že ani nebudeme.Fredík je z Martina,tak nám ho priviezli do Zelenča,kde sme ho boli 10.4.08 vyzdvihnúť.Dali sme mu obojček a vodítko,ale aj tak som ho brala na ruky.Sadli sme do auta.Ja som ho mala na kolenách a pod ním takú plachtu.No ale maličký ma po chvílke pekne poblil,tak to bola zaujímavá cesta.Potom sme išli ešte do obchodu,kúpili mu papať a vypýtali si krabicu,aby sa nám to nezopakovalo :D Trocha sme sa vyčistili  a išli sme ešte na veterinu.Tam nám dali tabletku na odčervenie a v sobotu ideme už asi na očkovania.Neskôr sme teda šťastne dorazili domov.Buddy Freda pekne privítal.ďakujeme Fredkovým predošlým majitelom,že nám ho darovali a pomohli s dovozom.ešte raz vďaka

 



Fredko s mamičkou, ocinkom a súrodencom :)