Oravský dogtrekk

24.06.2011 00:00

Po minulom ročníku Oravského trekku by bol hriech sa sem nevrátiť :) V spoločnosti môjho Mareka a "sestričky" Dadušky+ samozrejme psíčkov a kamaráta GPS sme sa v piatok poobede vydali na cestu do Oravskej lesnej. Kamarát sa nás stále snažil okašlať,no na mňa nemá a tak sme ani nepoblúdili :) Tuším okolo 18.00 sme doraili do Lesnej,rozložili obydlie ,zahrali si futbálek a šu šup na kalíšky :) Okolo 3 sme sa vybrali trošku spinkať,keď som sa zrazu zobudila na dážď :( Fakt ma to potešilo,ale dúfala som,že do rána prestane...ale teda neprestalo...8 hodín ráno a stááále prší.Že nikam nejdeme? To nieee... Rýchlo do obchodu kúpiť papať,zbaliť veci,nahodiť pršiplášte,ja aj gumáky a ide sa :D Trošku menej zdravého rozumu a ide to. Poblúdili sme hneď na začiatku,ale teda po chvílke sme sa dostali na správnu cestu. Po niekoľkých kilometroch sme zase raz stratili značky a tak sme išli tak všelijak,ale predsa sme sa dostali do Zázrivej,kde bol kontrolný bod. A tam mi bolo definitívne oznámené,že moji partneri končia :( A tak teda keďže ja nie som z tých,čo radi sami blúdia lesmi,odpadla som aj ja.Zavolali sme si odvoz na stanovište a bolo po trekku. Čas sme si vyplnili hľadaním pizzerie + menšou prechádzkou a hneď bol aj večer a zase trošku pokalíškovať,zabaviť sa,spinkať. Ráno sme ešte počkali na vyhodnotenie a už nás čakala len cesta domov. Bolo zase raz fajn v dobrej spoločnosti,ale teda bola som dosť sklamaná,že sme to neodšlapali a nič poriadne sme nevideli :( Ale no čo už..Tak o rok...

chlapci.rajce.idnes.cz/Oravsky_DT_24.-26.6.2011/