Oravský dogtrekking

26.06.2010 00:26

25.-27.6.2010 Orava

Tak na tieto dni som sa tešila snáď celý rok.Moja vysnívaná Orava :) V piatok ráno sme nabalení cestovali  na stanicu v TT,kde nás vyzdvihli milí ľudia z BA.Takže si predstavte cestu felíciou ,kde je 5 ľudí,6 psov a nesmierne veľa batožiny :D Boli sme v zložení ja+ Amanda,Fredy,  Danka s Maxom a Vilo s našou Bibušou.Robko pekne zostal doma a psychicky sa pripravoval na sobotné skúšky. My sme si pekne krásne cestovali,cestovali a cestovali,až kým sme nedorazili do Oravskej Lesnej.Predtým nám samozrejme neušlo menšie blúdenie po lese :D Na Orave nás už čakalo krásne usmoklené počasie.Tak sme si pekne začali stavať stany,keď zrazu sliepka.Amanda sa vyvliekla z postroja a šup za ňou.Tak ja za Amou a za nami Biba : D Určite si viete predstaviť tú vtipnú situáciu.Jeden foxel v ruke,druhý v kríku drhne sliepku a ja teda s jedným foxlom v ruke,skáčem do kríku a chytám druhého foxla :D Tak som pekne neposlušnú Amandičku zatvorila do prepravky a Bibu poriadne uviazala o prepravku a stavanie obydlia pokračovalo.Keď už sme stany postavili,nahádzali sme tam všetky zabahnené mokré veci a hurá sadnúť na kofolku :) A tak sme kecali,popíjali,kým už bol večer a zábava v plnom prúde.Okolo pol noci sme sa vybrali spať,no nejak sa nám ešte ani nechcelo,tak sme s Dadou vymýšlali plány,ako nastrašiť Vila :D No to ste mali vidieť,ako nám to všetko vyšlo hehe.Takže ešte sme si pobehali po vonku a potom už naozaj šup do staníku spinkať. Biba na mne,Ama na mne,Fred na mne.No mala som teda úplné pohodlie ,ale zas aspoň nás trošku zohriali.Po noci,čo sme skoro vôbec nespali som už toho počasia a zimy mala plné zuby. Ráno sme ešte išli nakúpiť,zbalili potrebné veci a už sa aj štartovalo. Čakala nás trasa MID dlhá asi 40km,ktorá viedla krásnou prírodou.Hneď na úvod sme mali pekný stupák, ale zvládli sme v najlepšom poriadku.Výhľad sme mali asi na 20metrov od seba a ďalej len hmla.Takže paráda,človek sa tam teší a nič nevidí :D Nakoniec sa však úplne vyčasilo a to nám pridalo na nálade.Krásna príroda,všade fajn ľudia a taaaaak.No ale neboli by sme to my,keby sme ľudí ešte nepobavili.Krásna lúčka,kde sa pasú kravy.No čo poviete? Nádherná Orava. Kým sa Ama neušklbla z vodítka a nenabehla medzi kravy :D No ale za hlasitosť by určite mala známku 4 hehe.Našťastie sa mi ju podarilo po chvílke chytiť a pokračovali sme ďalej. Prišli sme si až do múzea,kde nás čakal prvý kontrolný bod.Tak sme si chvílku oddýchli a znova sa vybrali na cestu.A tu už začala zábava. Kadial vlastne ísť? :D Tak sme blúdili a blúdili,kým sme nestretli ďalších a ďalších blúdiacich.Tak sme spojili sily a spolu sme šlapali až do cieľa. Čakali nás príjemné bahenné stupáky,strmé dole kopce,bahenná cestička,kde nám Dada nechala tenisky a tak :D Čiže o zábavu určite postarané.Nakoniec sme šlapali krásnou lúkou,až sme zazreli domy. "aha to sú tie domy,okolo ktorých sme išli.už sme tuuuu" to boli veľmi príjemné slová :D Potom ešte šlapať dole po asfaltke.No zabijak. Ale napriek tomu všetkému sme šťastne prišli do cieľa.Navyše sme chodili len nejaké 2 hodinky :D Ja som sa vrátila s jediným maličkým otlakom a boliacim kolenom.Inak všetko úplne super,žiadna svalovica. Náš čas je 10 hodín a 26 minút :D Sme proste dobrí hehe. V cieli nás už čakal aj náš Robko,tak nám hneď pripravil papať :DVečer nasledovala zábava, vyhodnotenie,takže určite sme sa nenudili. Potom sme už zalahli spať a čakali,či sa ráno postavíme ešte :D Na moje prekvapenie,ani ráno žiadna svalovica,tak sme pobalili obydlie,pozreli tombolu,pretože lístky sme nestihli kúpiť ,išli sme ešte na prechádzku a potom už hurá domov.Cesta to bola dlhá,únavná,natlačená,ale zvládli sme :)Takže víkend hodnotím ako úplne najlepší a už teraz sa teším na ďalší ročník. Snáď len jedna vec ma hnevá,že sme si odtiaľ priniesli kotercový kašeľ.Ale s tým my nič neurobíme,len ľudia sa musia uvedomiť a nenosiť choré psy na akcie.

fotky čoskoro