Orešanské hory

28.12.2008 00:00

Pôvodne bol plán do Kamenáča,potom,že sa pôjde do našich hôr vo väčšom zložení,no nakoniec nikto nemohol,ale keďže nám to panička slúbila,tak sme sa do hôr predsa vybrali.Išli sme ja(Buddy),brácho Freďák a naša Lenka. Lenka vybrala trasu ,kam vždy išli na branné zo ZŠ.Vraj tam už dávno nebola.Tak sme sa pekne okolo 14:00 vystrojili a išlo sa.Zo začiatku sme stretali strašne veľa ľudí,tak sme museli byť na vodítkach.Teda ja som bol stále,lebo momentálne som v období,kedy mi dosť šibe z feniek a brácho to je známy trhač. Z lesa sa ozývali výstreli,no samozrejme to sa len chlapci hrali s pyrotechnikou.Tak Lenka Freda radšej nepúšťala.Až tam hlbšie v lese išiel na volno a ja som pekne kráčal vedla nej na vodítku :(Turistika to bola pekná.Dobre sme sa prešli,zopár fotečiek sme si urobili,ale navečer sa už aj dosť schladilo,tak sme boli radi keď sme okolo tej 16:30 už boli doma v teplúčku :) snáď sa čoskoro minituristika zopakuje vo väčšom počte.
fotky: https://chlapci.rajce.idnes.cz/28.12.08_v_lese/