orieškiáda Nitra

24.05.2008 00:00

24.5.2008 orieškiáda v Nitre- naša veľmi úspešná premiéra :)(Fredy)
ďakujeme organizátorom,našej sprievodkyni Mirke a vlastne všetkým účastníkom za super akciu

Lenka sa dlho rozhodovala ako pôjdeme a či vezme mňa alebo Buddyho.Mali sme ísť autom a obaja.Potom,že asi skôr autobusom a jeden.No brácho Badko si rozrezal vankúšik na labke,tak bolo po dileme.Išiel som ja.Lenka nechcela vláčiť niekde Bada celý deň s takou labkou.Pôvodne sa malo ísť ešte ráno na Zobor,ale nakoniec z toho nič nebolo.Lenka ma nijak nepripravovala.Len čo ma strihali.Nejak sme to nestíhali.V sobotu sme si teda privstali,išli sa ešte trochu prejsť aj s Badkom.Potom Lenka pobalila veci a vyrazili sme na zastávku o 9:00. Išla s nami aj mama.V Trnave sme sa nezdržali dlho a išiel nám bus do Nitry.Celú cestu som prespal,napriek tomu,že bola dosť dlhá.V Nitre sme vystúpili na stanici,kde sme sa stretli s Miškou,Maťom a Lenkou a ich hafanmi Sirkou a Badym.Posedeli sme ešte v parku,kde sme sa s Badynkom troška pošklbali.Neskôr prišla Mirka a sprevádzala nás na cvičák,kde sa orieškiáda konala.Išli sme mestskou dopravou.Ach jaj.To bolo.Ale prežili sme.Keď sme tam konečne dorazili,dali sme oddych.Teda aspoň ja som zalahol ako vidíte na fotkách.Čoskoro sme sa išli zaregistrovať a potom sa súťažilo.Ja som bol kategoria šteniatko oriešok.Mal som ešte jedného súpera.Nás orieškov bolo pomenej.Pred našou rozhodkyňou sme predvádzali pohyb,ukázal som jej aj zúbky,srsť a tak. Tým som si vyslúžil prvé miesto.S Lenkou sme mali velkú radosť z úspechu.Medzi časom sme kecali s kamošmi a našli sme aj nových.Nakoniec sa z 1.miest všetkých kategórií išiel vyhlásiť absolútny víťaz.A verte či nie ja som bol ten víťaz.Lenka ma hneď zobrala na ruky,vychválila...Boli sme veľmi šťastní obaja a išli sme si prevziať ceny.Zožali sme aj pekný potlesk.Ešte sme si s kamarátmi navzájom pogratulovali,pobalili sa a išli pomaly ,ale ist na autobusy,aby sme sa dostali domov.Cestou domov som si zase pospinkal,v Trnave som si ešte pobehal vyše hodinky po parku a potom hurá domov.Domov sme prišli až večer,tak mi Lenka dala papať a zobrala Buddyho na vychádzku.Bol to super strávený deň a ďakujeme.Budúci rok sa vidíme zase :)


1.miesto v kategórii oriešok junior


takto sme "bojovali" o absolútneho víťaza :)



pred rozbehnutím súťaže sme si skúsili aj prekážky


takto som spinkal,keď som ešte ani netušil,že budem víťazom
 

fotky,ktoré fotila Lenka a naša mama  chlapci.rajce.idnes.cz/Nitra2008/

ďalšie fotky chlapci.rajce.idnes.cz/2Nitra2008/