orieškiáda Zlaté Moravce

01.02.2010 00:01

Tak dnes sme sa s posádkou vybrali zase do ZM. Posádku zložili: Alfa,Ama, Deba a Fredo :). Pôvodne mala súťažiť iba Ama s Fredom,ale nakoniec som prihlásila všetkých heh.Najväčšia sranda bola úvodné predstavovanie,keď som sa na pódium vytrepala so 4 psami.A potom samozrejme kategória najkrajšia fenka,kde som mala 3 baby ,takže si viete predstaviť tie výstavné postoje :D Súťažili sme vo všetkom možnom,od najkrajšieho chvostíka až po poslušnosť :) Získali sme 3 ceny a to: Fredy- 1.miesto najkrajší psík, Amanda- 1.miesto najkrajšia fenka a ešte raz Fredy- 2.miesto poslušnosť.Fredík ma potešil hlavne aportom,s ktorým sme nerátali a ktorý v podstate ani nejak nevie.Ale tam ho zvládol krásne :) On vie kedy treba paničku podržať . Debuška nás zase veľmi prekvapila a potešila,že sa správala ukážkovo. Žiadne stresy z nás,ani zo psov,ani z nových priestorov. Akcia to bola taká milá,len ma mrzia reči určitých osôb. Babám do očí pekne a potom písať bludy :( Ale to je predsa dnešný svet. Baby ďakujeme za príjemný deň a taktiež za krásne ceny :) Snáď sa ešte stretneme na podobnej akcii

fotky : chlapci.rajce.idnes.cz/orieskiada_Zlate_Moravce_1.2.2010/