Prázdninové derby Šintava

10.07.2010 00:10

Pred odchodom do Liberca si ešte treba potrénovať na pretekoch a zostala už len Šintava.Tak sme sa teda prihlásili. Skoro ráno sme vyrazili z domu v spoločnosti Freda,Danka a Amandy.Zastavili sme sa v obchode kúpiť si piť a papať,no a tak sa čas natiahol,že sme 10 minút na preteky meškali. "Prišla si neskoro,nemáš obhliadku,prvý beh nebežíš" .Toto ma dosť zarazilo.Videla som ,keď ľudia prišli neskoro alebo pri výstave nestíhali a vždy boli dodatočné obhliadky.Ale toto? No paráda.Tak som povedala,že bežím bez obliahky. Keď už si človek zaplatí,tak si aj odbehá.Počas sledovania smallov sa mi však prihovoril rozhodca Palo ,tak som si počas zdvíhania na medium parkúr mohla prebehnúť.Apoň,že tak. :) Pretekárov bolo málo a tak všetko išli rýchlo,nemali sme sa ani kedy poriadne vykúpať :D Prvý sa behal agility open,kde sme excelovali. Fredy si síce neodpustil bafbaf na rozhodcu z kladiny,ale inak išiel krásne rýchlo a bezchybne. Schytali sme len zopár TB za čas,ale boli sme na 1.mieste. Druhá bola skúška,ktorá vyzerala tiež dobre. Len na zónovkách bafbaf,čo znamenali zase nejaké TB za čas a k tomu ešte Fred zašaškoval pri tunely a tak 5 TB aj za dráhu :)Ale zase 1.miesto. Jumping vyzeral už naozaj zaujímavo.Parkúr bol fajn,no Fredo aj ja ako vyplutí :DPredsa po dni slnenia sa,sa nám moc nechcelo už.Hlavne teda Fredovi ,a tak sme trošku zabavili obecenstvo heh a získali DIS.Čoskoro bolo vyhodnotenie,kde sme v súčte agility open+ jumping schytali 1.miesto a tiež v spomínanej skúške sme mali 1.miesto.Takže Fredy excelentný výkon hehe,pobral najlepšie,čo sa dalo...Potom už len bláznenie vo vode a fotenie  vodných aktov ako odmena pre všetkých našich zúčastnených psov :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/agility_Sintava_10-11.7.2010/