Psí memoriál Luckyho Blacka

22.05.2010 00:22
 

A tak teda naša prvá "šmolko" akcia! :) Na tento deň som sa tešila,no zároveň som sa aj trošku obávala,ako to všetko zvládneme. Ráno sme prišli okolo 7 na cvičák,aby sme stihli všetko pripraviť.Čoskoro začali prichádzať prví súťažiaci a my sme teda stavali parkúrik a tak. Po chvílke sa prezantácia rozbehla a všetko bolo v plnom prúde.Na cvičák sa dovalilo strašne veľa ľudí a súťažiacich psíkov bolo takmer 40. Potešili sme sa takej krásne účasti :) Prvú  súťaž sme mali agility,kde sme si nesúťažne zabehli aj my "šmolkovia". Fredy nesklamal a rýchly čistý parkúr bol jeho.Amuša bola zobudená z krásneho sna a tak aj vyzerala.Prispatá pozerala,čo sa deje :) Ale aj tak sme to spolu zvládli.Niečo prekonala Ama a niečo ja hehe. Ďalej sme mali kategórie Dogdancing, Ukáž čo vieš,NAJ kríženec,Poslušnosť. Všetci prítomní mali ešte možnosť zahlasovať za Psa sympaťáka.Nechýbali ukážky canisterapie a frisbee (vďaka pani Fridrichovej a Viky Obetkovej :) Taktiež náš kuchár Miňo strávil celý deň pri gulášiku :D Nemôžme zabudnúť ani na pána Róberta Sejáka (GILPA),ktorý nám zasponzoroval časť cien. Aj vďaka týmto ľuďom bola akcia pekná. :) Nemôžem zabudnúť ani na kamošku Veroniku,ktorá sa postarala o krásne diplomy pre súťažiach a na Ondrejka,ktorý sa staral o ozvučenie. A vlastne celý tím šmolkov sa tam pekne namakal.No a nakoniec prišlo vyhodnocovanie a veľa psíkov  si prišlo pre medajle na bedňu :) Bohužial opekačka nám nevyšla a ja som takmer nestihla svadbu,ale tak musela som tam byť až do konca :) Dúfam,že o rok sa nám takáto akcia zase podarí.Chodím po rôznych akciách,kde sú kategórie Naj psík,Naj fenka,a preto som vymyslela niečo,kde sa ukáže ,čo psíci vedia.Myslím,že akcia to bola pekná,boli na ňu milé ohlasy a predviedlo sa veľa šikovných psíkov. Mrzí ma len závisť alebo ako to nazvať ...Keď niekto povie,že "ona sa chodí ukazovať" No ľudia,ale ona na to má,takže právom vyhráva :)Tak zase o rok dúfam....

fotky od Niky: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Luckyho_memorial_%2C_Cifer_22.5._2010/