Senec

24.05.2009 00:00

Dnes sme sa vybrali s našou starou dobrou partiou do Senca.Pridala sa aj kristínina kamoška Iva,ktorá má nádhernú aportérku NO.My sme boli v zložení :Alfa,Sára,Fredy. Išli sme cez Báhoň,kde sme nabrali časť našich parťákov.Prešli sme okolo celého jazera,kým sme sa našli s našou druhou polovicou :D Ja som sa ani neplánovala kúpať,ale nedalo mi to a išla som do vody aj tak :DRobila som rýchlokurzy plávania všetkým našim trom beštiám.Sára s Fredym prekvapili,keď pekne aj sami za mnou doplávali.Robko len ticho závidel na brehu,pretože kvôli zranenej ruke sa kúpať nemohol.Vykúpali sme sa do sýta,trošku sme sa pripiekli na slnku a tak... :D Senec sme už okolo 17:00 opúšťali,pretože nás čakal ešte tréning v Cíferi. V Senci sa nám všetkým páčilo,takže niekedy opakujeme :)

všetky fotky tu: chlapci.rajce.idnes.cz/Senec_24.5.09/