Smolenice

26.02.2008 00:00


taaaak dnes sme mali teda výletík J brácho nás zviezol na zastávku,lebo stíhať autobus s mojou paničkou sa nedá.tak potom prišiel očakávaný bus ,kamoška Veva nám kúpila cestovné lístky a ja s paničkou Lenkou sme nastúpili hneď za ňou.ja som chcel vyskočiť a Lenka sa tam strepala skoro zo schodov,ale tak sranda musí byť Jale nakoniec sme pekne nastúpili a cestovali do Smoleníc.Tam sme išli za Mirkou pred bytovku a pekne ma privítala.J a si vážim každé pohladenie.Naozaj.Išli sme teda pod zámok.Mirka stratila klúče,tak sme ešte hľadali.Cestou sme stretli labradorku a tak sme sa poočuchávali.No ja som nemal záujem ,tak sme šli dalej.Potom si baby sadli na lavičku a Lenka si so mnou zaaportovala.Dnes som nesklamal a nosil som lotičku J ,potom sa hrala na fotografku,tak v blízkej dobe budú foto.A aj nejaké videjká.No a na baby prišiel hlad tak sme išli objednať pizzu.Počas čakania sa zbehlo do obchodu a tak som potom vyžieral piškoty.Za pol hodinku sa išlo pre pizze a zožrali sme to na lavičke v blízkosti zámku :DAle ako baby boli dobré..Oni jedli jedli a mne hádzali kúsky pizze a piškoty stále niekam tak som musel pre to behať.Ale robili ako šialené.Hlavne moja panička,ale podstatné je,že sa narehotali dosť.No ja som sa už niekedy za ne hanbil :DCestou dole som sa ešte pozdravil s takou koliu,čo bola za bránkou. Potom sa ešte išlo na kofolu ,tak som si trocha oddýchol.Ale baby tam zas skoro dvere rozbili a nie len jedny.Tak ludia zase kukali po nás.Ale šak pohoda,zvykli sme si.Ešte bola vychádzka okolo Smolenickej školy a nejaké aportíky.Lenže chalani tam hrali futbal a ja som sa nerozbehol po Lenkinej loptičke ale po tej futbalke a nechtiac som Miruške rozrezal troška prsty so stopovačkou,čo ma dosť mrzí.Ale ona to zobrala športovo.Ešte ma potom vyhnali hore k ním do bytu.Teda tie schody to bolo. No a potom sme išli na zastávku ,chvílku počkali a hurá domov.Len kto mal predpokladať,že sa povozíme ešte cez Majdán?a že pojde super vodič a nebudeme počas jazdy ani dýchať?? :Dno a potom ešte tí Hornoorešanci,čo sa dali s nami do reči..no amen.Ale tak pochválili ma,pohladili.Ale jeden zadrel,že som starý.To ma akože urazilo.Chvalabohu sme v Dolných vystúpili,odšlapali domov,napapali a spať.Teda ja som išiel spať :) No bolo nám tam super..sranda..dúfam,že si to čoskoro zopakujeme