štrkovka Leopoldov

09.04.2009 00:00

Dnes sme sa išli s Buddym očkovať do Hlohovca.Fredíka sme teda nechali doma a o takej 11 sme vyrazili.Išiel s nami samozrejme náš Robko aj so Sárou.Cesta bola nekonečná,vďaka prepchatým cestám ,ale zvládli sme to. Po náročnej ceste sme absolvovali náročné očkovanie :D Teda Buddy sa aspoň tak tváril,že to bolo veľmi náročné. Zase mal tie svoje zmiešané pocity,triasol sa a zároveň vrtel chvostíkom :)

No ale potom nás už čakala vodičkaaaa.... Cestou sme sa zastavili v Leopoldove na štrkovke.Bol to zase raj pre psy,hlavne pre Bada.Ale aj naša Sárka si trošku zaplávala .Tak dobrovoľne nasilu :) Popozerali sme teda dve krásne jazerá,zaaportovali si, zopár krát sme stihli Buddyho včas presvedčiť,aby tie mrtve rybyčky nechal tak a hlavne sa v nich neváľaľ :D Zase sme narazili na labute,ktoré Buddy neodmietol vyvenčiť :) No potom skôr jedna venčila jeho a ja som sa bála,že už už ho dobehne :D Ale nestihla to. Tak teda celkom bez smradu sme sa naložili do auta.Len zo mňa trošku tieklo,keďže Buddyho treba vyložiť a bol trošku viac mokrý :) Neskôr sme ešte absolvovali vychádzku v Trakoviciach a posedenie v miestnom "šenku",kde majú veľmi milé detičky. Tri deti sa postavili okolo Buddyho,hladkali ho a rozprávali rôzne prirovnania ,napr. "on je ako slnko" :D Bol to veľmi pekný deň a jediné,čo mi vadilo bolo,že som nevzala aj naše malé mrnčadlo Freda :( Veď kto vedel,že na očkovaní sa zdržíme až do samého večera? :) A tak dobre nám s Buddym padol aj deň bez krpatého. Sme si pripomenuli staré dobré časy :D

chlapci.rajce.idnes.cz/strkovka_Leopoldov_9.4.09/ a tu nájdete všetky fotky :ň