Trnavský skúškový špeciál

25.09.2010 00:25

Takže naše posledné preteky v sezóne 2010 :( Na tieto preteky som sa veľmi tešila.Pýtate sa prečo? No prvý krát som štartovala v plnej zostave :) A to: Fredy v LA2, Aida v MA1 a Amuška doskokan SA(1) .Viem,že som hovorila,že Freďák rok 2010 odbehá v jednotkách,ale naše tety trnafské nás nejak ukecali a skúškový špeciál bol našou dvojkovou premiérou :) Nooo ale poďme k behom,veď konečne sa je čím chváliť hehe.Takže prvá skúška 2 disky :D Aiuška išla fajn s 2 odmietnutiami a posledná skočka znamenala tretiu odmietačku a disk :) Keby som si ja uvedomila,že nebehám s Fredym,mali by sme to .No ale čo už ,snáď som sa už poučila. Fredy samozrejme robil somarinky,no ale išiel dobre až kým mi ďaleký skok neskočil krížom :D Najlepšie sa ukázala Amuška,ktorá však len doskakovala,takže žiadny pohárik ju nečakal :) No ale to bolo len zahrievacie kolo. Druhá skúška bola v podobe Freda excelentná,to znamená čistá na výbornú a 1.miesto.U Aiduši som to ako tak ustrážila a odbehali sme skúšku na známku D,no ale pozor...na 1.miesto :D Amanda to zavŕšila pekným behom a vyslúžila si pochvalu :) No a prišiel tretí posledný beh,kde sme zase bežkali krásne.Fredy na V s nejakými drobnými za čas,keďže sme horko-ťažko prekonali chyták v podobe tunela :) Našťastie sme po slovách "nevzdávaj to,bež" bežali ďalej a vybehali 1.miesto. Aiduška ma úplne prekvapila,pretože spoločnými silami sme dali čisté V na 2.miesto :) Amuška posledný beh vynechala a za to som od uja Antona dostala patrične vynadané :D A tak prišlo vyhodnotenie,kde sa už dostavil aj náš pániček Robko,ktorý bol myslím z Aidy ,ale aj z Freďáka dosť prekvapený ,keď si pourel výsledky. :) A vlastne aj ja sama som bola. Takže súčet 3 skúšok Aida 2.miesto v MA1 a Fredy 2.miesto v LA2. Nebyť toho disku bolo by prvé,ale my sme skromní hehe. Decká ma úplne že najviac potešili.Nečakala som,že sezónu ukončíme takto úspešne a prinesieme si krásne poháriky :) Dúfam,že rok 2011 bude pre nás ešte lepším :)

viac foto nemáme :(

tieto sú od Nikolky a Danky B.

zo zastavovačiek sa stali zbiehacie zony :)