V Orešanských horách

03.06.2010 00:03

Plánovaný výlet bol síce Orešany-Buková,ale keďže celý týždeň pršalo,veľká túra sa preložila a my sme si vybehli len do našich hôr.Boli sme : ja+ Buddy,Amanda,Fredy ,kamoška Veva s Barrym a kamoš Vilo,ktorý sa ujal Amandy .Tak ja som si mohla pekne pokojne šlapať s mojími krásnymi chlapcami :)Vybehli sme na Slepý vrch,kde sme si dali poriadny oddych,a potom sme pokračovali cez pár kopečkov.Cestou sme našli krásne bedličky,tak som bola spokojná a celú cestu sme sa tešili,ako ich zjeme :DNo ale cesta späť nebola taká ľahká.Vybrali sme si druhú trasu a tam bolo veľa popadaných stromov.Tak sme všetko pekne poobchádzali,až sme konečne prišli na nejakú cestu.Tak sme pokračovali smerom dole.A ďalšie prekvapenie.Po cestičke tiekla vodička :) Tak sme sa aj trošku osviežili.Potom nasledovalo posedenie pri kofolke a hurá domov na bedle :D Krásy hôr nás zase raz strašne upútali a zase sme zatúžili po viacdňovom výlete,smer Záhorie.Dúfam,že tento rok sa mi to podarí naplánovať a pôjdeme :)

zopár foto: chlapci.rajce.idnes.cz/3.6.2010_v_Oresanskych_horach/