Žitnoostrovský pohár

18.09.2010 00:18

Tak ďalšie preteky za nami a konečne som si mohla zabehať s 3 psami,čiže celou mojou agilitnou zostavou :) V sobotu sme prišli trošku neskôr,pretože Amuška mala ešte skúšky,takže ona v sobotu nebehala. Aiduška sa poctivo vo všetkých behoch DISkla :)Veď tak sa to patrí na prvé preteky hehe. Nič som je nezazlievala,keďže sme po šteniatkach trénovali ešte len minimum.Náhodou bola zlatá :) Fredo hneď prvý beh odbehol na druhé miesto :D Druhý myslím s 1 odmietačkou,ktorá bola viac-menej moja chyba a posledný beh bol taký zaujímavý,že namiesto zony, mi krpec skočil z áčka na chrbát :D A tak sme sa zasmiali a chvílku na to DISkli.V súčte open agility a open jumping sme boli štvrtí :) V nedeľu sme konečne už behali všetci. Amčátko na 2 behoch ako doskokan.Tá ma tuším potešila najviac :D Je to môj najväčší talent a už sa teším na našu pretekársku kariéru.Akurát uvidíme ,čo povie na výšku medium,keďže za posledný mesiac sa nejak vyšvihla a pravdepodobne už to nebude 34cm a small :D No zajtra sa dáme zase zmerať.Fredík v nedeľu behal celkom fajn,no nevybojoval žiadny pohárik :) Podrobne si už nepamätám a vysledky neviem kde sú :D Aiduška mala už spomínané DISky. Boli to také milé preteky ,ktoré organizovali kamaráti z DS :)Tešíme sa o rok.

 

fotky: čoskoro :)